Предприемачите, които изповядват тези 8 практики, ще печелят лоялност от своите клиенти и служители

Ако искате да създадете успешен бизнес, дайте пример на останалите, който те да следват. Изграждането и поддържането на подходящия вид култура е от съществено значение във всяко бизнес приключение.

Моят опит като предприемач ме научи, че няма значение с какъв тип човек се опитвате да работите. Ако имате правилното поведение, хората ще искат да инвестират своите време, енергия и пари, за да работят с вас. Винаги всичко се свежда до отношението.

Помислете над това: проблемите са неизбежни, както и крайните срокове. Винаги ще има моменти, когато нямате времето или парите, от които се нуждаете. В крайна сметка, постоянно ще има фактори извън вашия контрол. Какво можете да контролирате? Поведението и отношенито си към другите.

Ако искате да станете лидер, незабавно вкарайте в употреба следните качества.

1.Бъдете прогресивно мислещи.

Не е реалистично да очакваме нашите служители да бъдат перфектни. Ние също, като предприемачи, които работят за себе си, зависим от други хора. Ако ставаше по моя начин, всеки щеше да действа толкова бързо, колкото и аз. Но се научих, че е по-важно да настройвам хората да се стремят към успеха. Това да имат визия напред е един от най-добрите начини за това.

Когато казвам ‚Мислете прогресивно“ имам предвид да казвате на хората какво точно се изисква от тях. Винаги им посочвайте каква е следваща стъпка и поставяйте крайни срокове

2.  Подранявайте с няколко минути

Точността изисква самодисциплина и контрол. Честно казано, това е знак за ангажираност. Аз лично очаквам това в партньора си. В добавка е знак и за уважение.

Изградете си навика да се появявате няколко минути по-рано. Какво означава навик? Всеки път. Хората ще го забележат. Ако уважавате времето на другите и те ще уважават вашето.

3.  Бъдете на разположение

Нека хората имат лесен достъп до вас. Аз лично откачам, когато трябва да издирвам някого. И не го разбирам – не иска ли този човек да развива бизнеса си? Как хората ще се свържат с него ако имат дадена невероятна възможност? Като начало може да запишете телефонния си номер под вашия е-мейл подпис.

4.  Бъдете информирани

Изучавайте историята на вашата индустрия, както и това, което се случва сега. Ще станете експерти преди да се усетите. Ще развиете инстинкт накъде върви пазарът. В резултат на това, ще бъдете в състояние да насочвате бизнеса си в правилната посока. С течение на времето, ще станете и съветник.

5.  Бъдете проактивни

Това е най-добрият начин да сте преди конкуренцията. Забелязвате ли бъдещи проблеми на хоризонта? Обърнете им внимание. Другите ще започнат да ви следват. Резултът ще е, че не винаги на вас ще се пада да забелязвате проблемите.

6.   Бъдете отзивчиви

Ако се поставите на мястото на другия, особено ако той е в по-слаба от вас позиция, това ще се приеме много сърдечно. Хората ще ви търсят, когато имат нужда от съвет. Този вид доверие е безценно. Ако сте готови да го покажете на човека – още по-добре. Никога не подценявайте какво въздействие може да имате върху някой, когато му отдадете цялото си внимание.

7.   Бъдете услужливи

Отделяйте  време и за успеха на другите. Няма как да знаете накъде са се запътили. Нещо, което не изисква голямо усилие, може да се окаже от огромно значение за някой друг.

Когато някой помоли за съдействие, погледнете на това като възможност да развиеите мрежата си от лоялни партньори. Някой беше казал: „Когато стигнете до върха, вдигнете следващия човек нагоре“. Обичам това изказване. 

8.   Бъдете разбиращи

Вашата способност и желание да се поставите на мястото на другия, ще ви е от полза. Преговорите ви ще минават много по-гладко, защото ще можете да идентифицирате решения за клиента ви. Резултатът ще е такъв, че ще предвижвате проектите си по-бързо напред.

Може да звучи банално, но не е. Ако сте отзивчиви, хората ще искат да работят с вас.

http://www.entrepreneur.com/

 |